Borba protiv prosvjetiteljskih ideologija
Neprijatelji su na čelu svjetskog sustava koji nastoji porobiti cijelo
čovječanstvo. Radi se o skupini raznih ljudi koje objedinjuje želja za
vječnim životom i svjetskom vlašću. Ideologija koju glavni neprijatelji
Slavena koriste naziva se liberalizam, naravno svi prosvjećeni su
neprijatelji Slavena ali liberali danas predstavljaju najglasnije
prosvjećene. Danas je svaka država diljem svijeta nekome dužna.
Ljudi kojima su te države dužne su zapravo ljudi koji upravljaju tim
državama, ti su ljudi neprijatelji Slavena, oni ispisuju novac, ono što su
nekada bile državne banke, danas je postalo njihovo privatno
vlasništvo. Sve države koje su im dužne otplaćuju svoj dug novcima
koje su već prije posudili, što dovodi do povećanja kamate, porasta
duga, i sveopćeg porasta cijena. Ovakvo neograničeno zaduživanje,
stvaranje novca iz ničega, je uzrok krađe vrijednosti i potrebno je da bi
glavničarski sustav preživio ali kako je povijest pokazala, on se ne
može održati vječno jer dolazi vrijeme kada će svijet shvatiti da je
njihov novac bezvrijedan, tada dolazi do pucanja mjehurića i potpunog
gospodarstvenog sloma tržišta. Da bi ostvarili san jedne slobodne i
nezavisne Slavenske države utjecaj tih ljudi unutar države potrebno je
svesti na nulu. Postoji zabluda da je novac njihov konačni cilj, ali to
nije tako, novac predstavlja samo sredstvo za ostvarivanje cilja, oni
žele ljudsku dušu, potpunu vlast nad ljudskim bićem i vječan život da
bi zauvijek mogli uživati u svojoj moći na zemlji. Običnom čovjeku
teško je pojmiti kako ljudsko biće može biti toliko zlo, što je izvor
takve žudnje za moći i vlašću, svi se izvori naravno javljaju kao
posljedice bijesovskog utjecaja i prosvjetiteljskog svjetonazora, svijeta
u kojem se čovjek nametnuo kao središte svemira. Takvom
svjetonazoru nisu strani strah od smrti i želja za samozadovoljavanjem.
Prosvjetiteljstvo je jedna od ključnih prekretnica čovječanstva, tada je
debelo zakopan već nestajući svijet predaje, čovjek je opet izvršio
prevrat i pokušao se staviti na mjesto Boga. Svi Slaveni od malena
odrastaju u prosvjetljenom društvu i od malena im se ispire mozak
prosvjetiteljskim vrijednostima. Mladi Slaveni gotovo ništa ne uče o
Slavenstvu, vlastitoj povijesti, običajima upravo suprotno mlado
pokoljenje postojano se puni s protuslavenskim običajima, mislima i
ne važnim, čak nerijetko štetnim učenjima. To je većina toga što znaju
i što ih je sustav naučio. Ako prilikom čitanja osjetite nelagodu ili
gađenje na neke od iznesenih misli zapitajte se kakvom svjetonazoru
pripada taj stav. Postoji mnogo djela koja se bave podrobnim
pobijanjem prosvjetiteljskih zabluda, no ovo nije jedno od tih djela,
otvara se tek nekoliko glavnih pitanja bez kojih nije moguće održavati
nezavisni Slavenski svjetonazor, na čitatelju je da sam istraži dalje.
Ako Slaveni žele preživjeti morat će u potpunosti odbaciti sve tekovine
prosvjetiteljstva koje su usvojili. Prosvjetljeni um ima naviku da sve
svrstava u skupinu svojih ideoloških čudovišta pa će to naravno
pokušati učiniti i sa Sveslavenima, takvi neka znaju da se zalažemo za
predaju i Slavenski opstanak protiv svih prosvjetiteljskih tekovina i
tvorevina koje tvore današnji svijet.
Najrasprostranjenije i općem stanovništvu najmanje jasno političko
usmjerenje je liberalizam. Obično postoje dva nepotpuna načina
shvaćanja. Prvo je, da se liberalizam isključivo odnosi na pojam
slobodne trgovine ili otvorenog tržišta. Drugo krivo shvaćanje je da je
liberalizam isključivo „lijeva" politička ideologija koja promiče
vrijednosti poput multikulturalizma , otvorenih granica, lgbt+ itd.
Liberalizam kao politički položaj zapravo nastaje tijekom razdoblja
Prosvjetljenja, predstavlja prvi glavni prosvjetiteljski tok i tvrdi da se
zasniva na „jednakosti, bratstvu i slobodi". Nastoji nas uvjeriti da su
svi ljudi u potpunosti jednaki, da su svi ljudi braća te da su svi ljudi
slobodni ili dužni biti slobodni. Kako ta načela djeluju kada se
primjene pokazala su protekla stoljeća. Ljudi su različiti te kao takvi ne
mogu biti jednaki. Na primjer muškarci i žene razlikuju se prirodno,
tjelesno i duševno. Može se kazati da i muškarci i žene mogu dati
jednaku vrijednost društvu te ako se oduzme jedno ili drugo neće biti
društva ali nije pravilno ta dva pojma izjednačiti i kazati da su u
potpunosti jedno te isto. Možemo imati jednog Slavena i jednog
Nijemca, oni žive na istom kontinentu i jedan i drugi jesu ljudi ali
nastali su od različitog duha, razmišljaju na drugačiji način, govore
različitim jezicima, njihova povijest je različita čak se često jedna
drugoj suprotstavlja. Naravno jasno je da se navedeni predmeti
razlikuju te kao takvi nisu jednaki. Liberali znaju da su u stvarnosti
ljudi različiti te da nisu jednaki no to ih ne zaustavlja da stalno nasrtaju
i pokušavaju na silu sve izjednačiti. Jedan od primjera provođenja
njihove misli jest ideologija transhumanizma po kojoj, budući da su
ljudska bića u potpunosti jednaka, ona mogu mijenjati svoje osobine
kao što su npr. spol po želji. Svijet potpuno jednakih ljudi moguće je
stvoriti samo tada kada svi ljudi postanu jednako bezdušni. Nadalje
tvrde da svi ljudi moraju biti slobodni, ali mogu biti slobodni samo dok
vjeruju u liberalizam, liberali neće dati slobodu da mislite drugačije,
zato uvijek progone sve protuliberalne pokrete koji ih mogu ozbiljno
ugroziti. Slobodni smo da si odsječemo udove, postanemo dupin ili što već, ali nismo slobodni da im se suprotstavimo. Liberalizam kao i
ostale prosvjetiteljske ideologije, nastoji odvojiti ljude od tzv.
društvenih skupina, lišava narode vjere, povijesti, običaja, ličnosti i
predanja jer sve to sprječava „jednakost i bratstvo" te stoji na putu
liberalnog kraja povijesti, svijeta gdje liberalizam postaje jedina misao,
vjera i način života. Svoje zvjerstvo prenose i na gospodarstvo, gdje su
iskoristili slobodno tržište kako bi stvorili sustav koji se vrti oko
motiva dobiti i neograničenog stvaranja glavnice. Na ovaj način uspjeli
su pokoriti gotovo cijeli svijet. Liberali su bili ključni u promicanju
misli individualizma, ta misao govori da najveća vlast proizlazi iz
pojedinca. Humanizam i individualizam su jedna vrsta sotonizma. Na
kraju dolazi svjetonazor u kojem je pojedinac u sredini svega,
gospodar svega, sve se vrti oko pojedinca. Ovakva misao odbacuje
Božiju svijest kao osnovu za postojanje, odbacuje Istinu i umjesto toga
zamjenjuje je sa pojedincem i njegovom voljom. Pojedinac počinje
izmišljati narode, jezike, spolove i liberali smatraju te izmišljotine za
stvarnost.
Neki uporno tvrde da prijetnju izaziva samo liberalizam i da se spas
nalazi u ideologijama poput marksizma, polaze sa pogrešne
pretpostavke da marksisti gledaju na liberalizam kao na nešto zlo ili
loše. Mi smo protiv glavničarstva zato što je glavničarstvo gospodarski
sustav liberalizma, ideologije koja je dovela čovječanstvo do potpunog
pomračenja razuma. Marksizam je prosvjetiteljska naprednjačka
ideologija isto kao i liberalizam, to znači da i liberali i marksisti
smatraju da čovječanstvo napreduje iz svojeg jednostavnog
nesavršenog stanja ka svojem savršenom stanju. Marksizam ne gleda
na liberalizam kao na nešto loše zapravo obrnuto na liberalizam gleda
kao na veliki korak čovječanstva ka postizanju savršenog stanja koje
oni nazivaju komunizam a same ideale marksizma izvode iz
liberalizma. Marksisti svoj rad smatraju jednostavno prirodnim
napretkom liberalizma. Zato su pisali da je za uspostavljanje prijelazne
socijalističke države prvo nužna jaka glavničarska država, mislili su da
bez glavničarstva uopće nije moguće ostvariti socijalističku državu koja će na kraju dovesti do prosvjetiteljskog kraja povijesti. U
stvarnosti to se odigralo sasvim drugačije. Boljševici su uspjeli
uspostaviti socijalističku državu u zemlju u kojoj glavničarstvo uopće
nije bilo razvijeno, nakon uspostavljana socijalističke države, prebacili
su državu na liberalizam, isto se dogodilo u svim ostalim
socijalističkim Europskim državama. Marksisti su pretvorili
neliberalne, i neglavničarske države u liberalne i glavničarske države.
Za razliku od liberala i marksista, predaja pokazuje ne da čovječanstvo
napreduje od svojeg postojanja već da nazaduje i polako se raspada.
Počinje od savršenog stanja poput rajskog vrta i od pada čovjeka
postaje sve više i više razvaljeno. Liberalizam nije bolji u odnosu na
sustave koji su postojali prije njega, liberalizam je korak ka većem
nazadovanju čovječanstva, a marksizam kao njegov nastavak vodi ka
daljnjem raspadanju čovječanstva. Od liberalizma i marksizma nisu
ništa bolje ni njihove nacionalističke inačice koje sebe smatraju
prirodnim nasljednicima marksizma i zadržavaju sve revolucionarne
prosvjetiteljske vrijednosti.
Izvor:
Slavenska država: Neprijatelj, Prosvjetiteljstvo, Liberalizam, Naprijed